close X

“Ayrton” “Zillion” pirmizrādē

1
2022. gada oktobrī iznāca filma "Zillion", kas vēsta par bēdīgi slaveno dekadentu klubu Antverpenē, Beļģijā, kas 90. gadu beigās kļuva par kulta vietu.  Frenka Verstraetena izveidotajā “Zillion” bija viss, kas Verstraetenam pietrūka citos klubos, jo īpaši vizuālais elements.  Izmantojot tā laika tehnoloģiski modernākos gaismas ķermeņus, viņa klubā bija kustīgas gaismas, atmosfēriski apgaismojuma efekti un topošā AV fenomena elementi.  “Zillion” oriģinālās koncepcijas atjautība un inovācijas ir atradušas radniecīgu dvēseli radošumā, kas ir “Ayrton” apgaismojuma produktu pamatā.

Verstraetenam kā nomas uzņēmuma "Pixelbeam" īpašniekam tagad ir liela "Ayrton" gaismekļu kolekcija, no kuras viņš piegādāja 250 gaismekļus "The Creative Factory" (T.C.F.), lai radoši darbotos vairākās ballītēs, kas pavadīja filmas iznākšanu, un katra no tām svinēja un atveidoja unikālo "Zillion" stilu un atmosfēru. Plašsaziņas līdzekļos tika publicētas sajūsmas pilnas atsauksmes, un “Zillion” pieredze ir izplatījusies visā valstī, jo skatītāji dodas uz filmu, pirms apmeklēt ballīti “Zillion” stilā. 

Ballīšu sērija sākās ar "avangarda pirmizrādi" dienu pirms filmas oficiālās pirmizrādes, kurā piedalījās aktieri un daudzas Beļģijas slavenības, nozares profesionāļi un viesi, kas piepildīja 15 kinoteātra zāles uz vienlaicīgu seansu, bet pēc tam devās uz “Zillion” stila ballīti “Waagnatie”, Antverpenē.

Robijs Būns no FACE, kas ir “Ayrton” ekskluzīvais izplatītājs Beļģijā, apraksta “Waagnatie” ballītes iekārtojumu: "Ieejot zālē, tika uzstādīta skatuve ar “Zillion” elementiem, video klipiem no filmas un “Ferrari” automašīnu kā centrālo elementu foajē, kas simbolizē Franka dekadentisko dzīvesveidu. 24 “MagicPanel 602” un “NandoBeam S3” gaismekļi izgaismoja “Ferrari”, atgādinot 90. gadu stilu.

"Galveno ballīšu zāli ieskauj VIP balkons, un tajā atradās dīdžeju skatuve, kas atskaņoja tā laika mūziku, erotiskas dejotājas un atmosfēra, kas vairāk nekā netieši vēstīja par to, kādas bija ballītes “Zillion”!

""Cobra" tika plaši izmantoti galvenajā zālē, uzstādīti uz gaisvadu sijām virs deju grīdas un balkonu priekšpusē, galvenokārt to spēcīgi kontrastējošo staru un plašās gobo izvēles dēļ. To bija ļoti daudz (pavisam 60), lai varētu radīt apbrīnojamus dejai līdzīgus efektus. “Cobra” ir pietiekami spilgta, lai konkurētu ar LED “Pixelscreens”, taču tā ir pietiekami daudzpusīga, lai joprojām spētu saglabāt kluba tumšā apgaismojuma pieredzi. To galvenokārt noteica staru kūļa asā kontūra, piešķirot kontrastu, kas ir tik vizuāli dinamisks. LED ekrāni rada daudz gaismas, bet, lai saglabātu tumšā kluba sajūtu, "Cobra" asie stari ir ideāls papildinājums jebkuram ekrānam, kas nodrošina intensitāti pretēji tumsai."

Līdzās 60 "Cobra" tika izmantoti arī 26 "Perseo Beams", kas darbojās kā sānu gaisma, 62 "MagicDot R", kas izgaismoja VIP balkonus un nodrošināja papildu gaisa efektus, un 40 jauno "Domino LT" (“Long Throw”), kas tika izvietoti uz augšu no skatuves priekšas, lai veidotu vēdekļu formas abpus dīdžeja zonai; vēl viens "Domino LT" bija izvietots uz dzērienu bāriem abās skatuves pusēs, lai nodrošinātu neticami spilgtus gaisa efektus un gobo elementus. 

Kā skaidro Būns, Verstraetens vēlējās arī “Zonda 9 FX”: "Projektā ir 38 "Zonda", kas visas ir izvietotas ovālā grupiņā virs dīdžeju zonas uz galvenās skatuves: kopā tās tiek izmantotas kā vispārējais apgaismojums, efektu gaisma un skatiena piesaiste. Frenks izstrādāja arī "Zonda" apgaismes ķermeņu video grafiku, tostarp "69" daļu no "Zillion" logotipa, ko viņš izmantoja pikseļos, un "LiquidEffects™" uz "Zonda". Frenks pirmo reizi ieraudzīja "Zonda 9 FX" “Ayrton” “Prolight+Sound” izrādē Parīzē un uzreiz saprata, ka tie ir tieši tie gaismekļi, kurus viņš meklē. Frenks bija audiovizuālo efektu līderis visā nozarē, un “Zonda 9 FX” iespējas atbilda visām viņa prasībām." 

Verstraetena vīzijas spēks acīmredzami nav mazinājies kopš 2000. gadu sākuma, kad sākotnējais “Zillion” klubs tika slēgts pretrunīgu viedokļu dēļ.  Viņu vienmēr fascinēja tas, kā tehnoloģijas var pavērt plašākas vizuālā attēla iespējas, un, redzot “Ayrton” gaismas šovu “Prolight” izstādē, viņš koncentrējās uz to, kādus rezultātus iespējams sasniegt. Viņa pārliecība, ka "Zillion" stāstam bija jāatdzimst no jauna un ka to var tik pilnīgi izstāstīt, ieguldot līdzekļus "Ayrton" gaismas ķermeņos, ir daudzkārt pierādījusies. Koncentrējoties galvenokārt uz IP klases gaismekļiem, viņa ieguldījumi “Cobra”, “Domino” un “Perseo” gaismekļos kalpo ne tikai kā efektīva stratēģija lielu āra pasākumu, piemēram, Formula 1 un “Tomorrowland”, tirgus apkalpošanai, bet arī uzlabo viņa krājumu efektivitāti iekštelpu nomas projektiem, kur papildu aizsardzība nozīmē mazāku apkopi.

Sociālie mediji ir pārņemti ar "Zillion" stāstu, un filmas pirmizrādes svinību ballīte pati par sevi ir kļuvusi par sensāciju; tajā pašā nedēļā sekoja vēl vairākas ballītes, un "Zillion" ballītes turpināsies lielākajās izklaides vietās vairākās pilsētās no 2023. gada februāra.  

products

s